انعقاد قرارداد بزرگترین پروژه زیست محیطی سیمان تهران

شرکت سیمان تهران با هدف کاهش چشمگیر و کنترل انتشار گردوغبار واحد تولیدی ۶ (۴۰۰۰ تنی) خود اقدام به انجام پروژه بزرگ زیست محیطی  تبدیل دو دستگاه الکتروفیلتر به بگ هاوس نمود.

مهندس مجیدپور در مراسم تنفیذ قرارداد تبدیل دو دستگاه الکتروفیلتر به بگ هاوس ضمن بیان مطلب فوق این پروژه را دارای اهمیت ملی دانست و آن را الگویی برای سایر صنایع برشمرد.

مدیرعامل سیمان تهران، شرکت  مجری این پروژه (کنسرسیوم ایرانی،خارجی) را دارای سابقه درخشان در انجام پروژه های مختلف صنعتی دانست و ابراز امیدواری کرد این پروژه نیز به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران ، وی در ادامه افزود: تمام سعی و تلاش این واحد صنعتی بر این است که با قدم های پیوسته و روشن به سوی چشم انداز خود که همان حذف و به حداقل رساندن تمامی مخاطرات و آثار سوء آن بر افراد، محیط زیست و تأسیسات می باشد، گام بردارد. در این راستا این شرکت امیدوار است با تعریف و اجرای    پروژه های مختلف و بالابردن سطح آگاهی های زیست محیطی در سطوح مختلف سازمانی و مشارکت مؤثر نیروی انسانی شاغل به مرحله ای برسد که محیط زیست در تمامی فعالیت های شرکت یکپارچه و نهادینه شود و سازمان محیط زیست از شرکت سیمان تهران به عنوان الگویی در صنایع نام ببرد.

مدیر مجتمع سیمان تهران نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد اظهار داشت این شرکت در شرایط سخت رکود اقتصادی، در راستای توسعه و رونق اقتصادی و حفظ اشتغال فعالیت داشته و خود را ملزم به اجرای دستورالعمل ها و استانداردهای زیست محیطی می داند. مهندس سارانی افزود: شرکت سیمان تهران در راستای همراهی و همسویی با اهداف سازمان محیط زیست همواره سعی و تلاش نموده است، حتی المقدور بدون وجود مغایرت در کلیه پارامترهای زیست محیطی با شاخص های مورد تأکید آن سازمان، فعالیت نماید.

فهرست