بازدید آقای مهندس مجیدپور از مجتمع صنعتی سیمان تهران

سیمان تهران افق ۱۳۹۹ :تولید ۴.۵ میلیون تن سیمان، اهتمام ویژه به محیط زیست، رضایت،آرامش و عزت کارکنان

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران، مجموعه خطوط تولیدی مجتمع سیمان تهران در روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۶/۰۷ مورد بازدید مهندس مجید پور مدیرعامل این شرکت و معاونین ایشان قرار گرفت

. معاونین مجتمع، مدیران و رؤسای خطوط تولید بازدیدکنندگان را همراهی نمودند.

در این بازدید که بیش از چهار ساعت به طول انجامید ، مدیران بخش های مختلف و رؤسای خطوط تولید، گزارش عملکرد واحدهای مختلف ، دست آوردها و مشکلات موجود را ارائه نمودند.

مدیر عامل شرکت سیمان تهران ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان مجموعه و اعلام رضایت از پیشرفت های صورت گرفته عنوان نمود: امروز را روز منحصر بفردی در تاریخ سیمان تهران می دانم.

مهندس مجید پور ادامه داد : امروز با هم پیمان مجددی می بندیم تا شاهد یک رویداد  مهم دیگر در سیمان تهران باشیم.رویدادی که از امروز بایستی با تعامل و تلاش بیشتر آن را ایجاد و با برنامه ریزی دقیق هدایت نماییم تا در افق ۱۳۹۹، شرکت سیمان تهران را در جایگاهی متفاوت قرار گیرد. “تولید چهار و نیم میلیون تن سیمان در سال ، توأم با رعایت تمامی موازین زیست محیطی  و بهبود معیشت کارکنان به نحوی که رضایت و آرامش و عزت منابع انسانی”  اهداف کلان در سال ۱۳۹۹ است و انشاا…. این تحول را که از امروز آغاز شده تا تحقق کامل آن ، پی می گیریم.

وی همچنین اظهار خرسندی خود را از حضور در جمع گرم و صمیمی همکاران اعلام  و بر همت و تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه سیمان تهران تأکید نمود.

مهندس مجیدپور در ادامه افزود : تمامی بخش ها باید انضباط مالی، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و ایجاد ارزش افزوده را سرلوحه ی کار خود قرار دهند و با تأکید بر احیاء نام و اعتبار تجاری سیمان تهران توصیه کرد: باید با استفاده از رویکرد های جدید و نوآورانه ، ظرفیت و راندمان خطوط تولیدرا  افزایش و به سمت اهداف مورد نظر در افق ۱۳۹۹ حرکت نمود. در ادامه  ابراز امیدواری نمود تا به لطف پروردگار و زحمات کارکنان خدوم و فداکار مجموعه انشاا… در آینده نزدیک شاهد شکستن رکورد تولید و فروش خواهیم بود.

مدیرعامل سیمان تهران جانشین پروری را از رموز موفقیت و برتری سازمان ها دانسته و ادامه و تکمیل  فرآیند جانشین پروری و نهادینه سازی و توسعه رویکرد مربی گری در شرکت سیمان تهران را از اولویت های این مجموعه دانست.

مهندس مجیدپور در بازدید از مجموعه آزمایشگاه ها،  پس از شنیدن گزارش کار واحد کنترل کیفیت و مشاهده نمونه گزارش ها و کیفیت سیمان تولیدی،کیفیت ممتاز سیمان تهران را حاصل سال ها تلاش و همت کارکنان مجموعه دانسته و بر حفظ و ارتقاء کیفیت و دستیابی به کسب سهم مناسب از بازار مصرف سیمان کشور ، تأکید ورزید.

در ادامه بازدید مدیر عامل سیمان تهران و هیأت همراه از اتاق کنترل خطوط ۸ و ۹ ، مهندس مجیدپور ضمن ارزیابی مثبت از روند تکمیل پروژه احداث خط ۹ ، خواستار تسریع در راه اندازی این خط تولید و دستیابی به ظرفیت اسمی آن شد.

 

 

 

 

.

 

 

 

فهرست