تقدیر از مجتمع صنعتی سیمان تهران در نهمین گردهمایی سراسری نماز بنیاد

شرکت سیمان تهران در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ نماز، در اجرای برنامه ابلاغی سال ۱۳۹۵ ،با کسب نمره ارزیابی ۱۰۰ (از سقف ۱۰۰نمره) در ارزیابی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جزء واحدهای (عالی) بنیاد قرار گرفت.

در نهمین گردهمایی سراسری دبیران اقامه نماز بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ستاد اقامه نماز مجتمع صنعتی سیمان تهران تقدیرگردید.

به گزارش ستاد اقامه نماز مجتمع ، نهمین گردهمایی سراسری دبیران اقامه نماز بنیاد در هتل توریست توس مشهد با حضور نمایندگان کلیه واحد های تحت پوشش بنیاد و مسئولین شهر مقدس مشهد برگزار گردید.

در این گردهمایی یک روزه دکتر قنبری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد مستضعفان ضمن ارائه مباحث پژوهشی و تحقیقاتی پیرامون نماز و ابعاد خانوادگی و اجتماعی این فریضه الهی ، بر ضرورت اقامه واقعی نماز تأکید کردند .ایشان اقامه نماز را جدا از خواندن نماز دانسته و ابراز امیدواری کردند همه بر اقامه نماز که همانا نهی از منکر و توجه به خدا در تمام امور است ، اهتمام ورزند.

همچنین در ادامه این همایش احمدی مدیر کل امور فرهنگی بنیاد مستضعفان با ذکر برخی آسیب ها و مشکلات فرهنگی جامعه بر ضرورت جذابیت بخشی به محتوا و تنوع در روش های انتقال پیام به مخاطبین تأکید کرد. ایشان در بخشی از سخنان خود به فعالیت های اداره کل فرهنگی بنیاد در الگودهی ، بستر سازی ، ساختار بخشی و فرهنگ سازی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تصویب مصادیق معروف و منکر در بنیاد و مصادیق حیا و عفاف و حجاب و متعاقب آن تصویب دستورالعمل ترویج حجاب و تحکیم عفاف و صیانت از حقوق شهروندی و دستور العمل تشکیل شوراهای فرهنگی واحدها زمینه مناسبی را برای توسعه فعالیت های فرهنگی در بنیاد فراهم کرده است.

در ادامه این گردهمایی دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد گزارش کاملی از عملکرد مطلوب این ستاد در سطح بنیاد ارائه نمود و در پایان از واحد های برتر تحت پوشش بنیاد که در امر ترویج و توسعه نماز حائز رتبه برتر گردیده بودند با اهداء لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

این گزارش می افزاید مجتمع صنعتی سیمان تهران با کسب ۱۰۰ امتیاز، بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده و مفتخر به دریافت لوح تقدیر از این گردهمایی شد.

فهرست