دریافت تقدیرنامه دوستاره تعالی سازمانی

اخبار

سیمان تهران در فرآیند جایزه تعالی و پیشرفت بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM با کسب ۳۳۸ امتیاز موفق به تقدیر نامه دو ستاره گردید .

بنابر این گزارش ، شرکت سیمان تهران که در سال ۹۶ در فرآیند جایزه تعالی و پیشرفت ثبت نام و شرکت کرده بود ، با توجه به اقدامات برنامه ریزی و اجرا شده ی قبلی از جمله آموزش های مفاهیم تعالی، خود ارزیابی و تشکیل      کارگروه های تعالی بمنظور خود ارزیابی مطابق با مدل مذکور و تدوین اظهار نامه ، در ارزیابی نهایی توسط ارزیابان مجرب معرفی شده از سوی دبیر خانه جایزه ، ضمن دفاع مناسب از طرحها و برنامه ها و رویکردهای خود موفق به کسب امتیاز مذکور و دریافت تقدیر نامه دو ستاره گردد.

گفتنی است ، سیمان تهران قبل از این در سال ۹۱ در این فرآیند شرکت نموده و موفق به دریافت گواهینامه شده بود که مستلزم امتیاز کمتر از ۲۵۰ می باشد . اما در سال ۹۶ با توجه به حجم پروژه های بهبود اجرا شده در حوزه های مختلف فنی و تولید ، بازرگانی ، HSE و منابع انسانی موفق به دو سطح ارتقاء و دریافت تقدیر دو ستاره شده است .

تقدیر نامه مذکور طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد بنیاد مستضعفان ، هلدینگ کاوه پارس ، مدیران عامل سیمان تهران و شرکتهای تابعه و مدیران عامل سایر سازمانهای شرکت کننده در این فرآیند تقدیم آقای مهندس مجید پور مدیر عامل سیمان تهران گردید .

فهرست