برگزاری همایش فصلی کارشناسان حرفه ای شهرستان ری در شرکت سیمان تهران

اخبار

همایش فصلی کارشناسان حرفه ای شهرستان ری در شرکت سیمان تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران ،همایش فصلی کارشناسان حرفه ای شهرستان ری با حضور مدیر عامل شرکت سیمان تهران ،مدیر مجتمع صنعتی سیمان تهران،معاون شبکه بهداشت شهرستان ری و کارشناسان حرفه ای صنایع شهرستان ری در شرکت سیمان تهران برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر داریانی مدیر عامل سیمان تهران عنوان کرد: ضمن خوش آمدگویی به مهمانان این همایش ، رعایت سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) را یکی از اصول توسعه پایدار کشورها  دانست. وی افزود: حفظ سلامت و زندگی انسان و بهره وری بیشتر از اهداف نهایی در این سه مقوله به شمار می رود.

دکتر داریانی یادآور شد: سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست زمانی موفق است که رویکرد پیشگیرانه در مورد حوادث و بیماری های شغلی و خسارت های زیست محیطی داشته باشد.

داریانی خاطر نشان کرد: شرکت سیمان تهران اهتمام ویژه ای به مقوله ایمنی و محیط زیست داشته و انجام پروژه های زیست محیطی را با وجود تنگناهابی اقتصادی ، شاهدی بر این مدعا دانست.

مدیر بهداشت، ايمني و محيط زيست شرکت سیمان تهران نیز ،هدف از برگزاری این همایش را افزایش سطح ایمنی کارکنان و همچنین توجه بیشتر به مقوله محیط زیست از طریق استفاده از تجربیات همکاران این حوزه دانست.

مهندس نشاطی ضمن بیان مختصری از تاریخچه شرکت سیمان تهران، عنوان داشت:طرح جامع زیست محیطی شرکت سیمان تهران تدوین شده و در حال حاضر پروژه های آن بر اساس اولویت و شرایط موجود اجرا می گردد.

وی پروژه های بهینه سازی سیستم فیلتراسیون واحد 4 و تبدیل الکتروفیلتر واحد 6 به بک هوس را از مهمترین پروژه های در حال اجرای شرکت سیمان تهران دانست.

در ادامه مهندس رنجبران نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت جایگاه بهداشت حرفه ای ،به بیان مختصری از برنامه های حوزه بهداشت حرفه ای شهرستان ری پرداخت.

ارائه مقالات مختلف در حوزه بهداشت حرفه ای از برنامه های همایش فصلی کارشناسان حرفه ای شهرستان ری بود

فهرست