برگزاری جلسه معارفه مدیران عامل شرکت سیمان هگمتان و شرکت سیمان گیلان سبز

اخبار

جلسه معارفه مدیران عامل شرکت سیمان هگمتان و شرکت سیمان گیلان سبز با حضور آقای دکتر داریانی مدیر عامل شرکت سیمان تهران،دکتر آیت اللهی رئیس هیات مدیره شرکت سیمان تهران،اعضاء هیات مدیره و مدیران عامل شرکت های تابعه در دفتر مرکزی سیمان تهران برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی سیمان تهران در ابتدای این مراسم مدیر عامل سیمان تهران شرایط فعلی صنعت را مشابه جنگ اقتصادی دانسته و بر وظیفه همه فعالان این حوزه در مهیا شدن برای تلاش مضاعف در مسیر گذر از این شرایط تاکید کردند.

دکتر داریانی افزود:گروه سیمان تهران یک مجموعه متحد و منسجم است و لازمه این اتحاد این است که تمامی شرکت های این گروه در مسیر تعامل،همکاری و هم افزایی با یکدیگر گام بر داشته و نتیجه این امر  سرآمدی گروه سیمان تهران هم از بعد کیفیت و هم از بعد کمیت در ایران و منطقه خواهد بود.

دکتر داریانی هنر مدیریت را عبور از چالشها و مقابله با مشکلات و هدایت مجموعه به سمت پیشرفت دانسته و ادامه داد:شرکت های سیمان هگمتان و گیلان سبز دارای شرایط نسبتا مناسبی هستند و امیدوارم مسیر موفقیت این شرکت ها با مدیریت جدید تداوم پیدا کند.

رئیس هیات مدیره شرکت سیمان تهران نیز  مدیران را به حضور مستقیم در عرصه تولید و محیط کار فرا خواند و افزود:این امر تاثیر مستقیم بر افزایش روحیه کارکنان و بالطبع بر میزان تولید خواهد داشت.

دکتر آیت اللهی ضمن تقدیر از مهندس قدمی و مهندس حسینی مقدم برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

در ادامه این مراسم ، رئیس هیات مدیره شرکت سیمان هگمتان ضمن گذرا دانستن شرایط اقتصادی فعلی افزود:مطمئنا با تکیه بر توانایی ها داخلی و با همت مضاعف می توان با کمترین هزینه از این شرایط گذشت.

مهندس حبیبی ، مهندس قدمی را فردی متخصص،متدین و پیگیر امور دانست و ضمن خیر مقدم به آقای مهندس حسینی مقدم بر همکاری کامل هیات مدیره سیمان هگمتان با ایشان تاکید کرد.

مهندس قدمی مدیر عامل سابق شرکت سیمان هگمتان ضمن بیان مختصری از تاریخچه تاسیس این شرکت و تقدیر و تشکر از همکاری کارکنان متعهد و متخصص سیمان هگمتان ،این شرکت را مجموعه ای توانا و رو به جلو معرفی نموده و صادرات کلینکر به بنگلادش را از دستاوردهای این شرکت در سال جاری عنوان کرد.

مهندس قدمی در پایان ضمن تبریک به آقای مهندس حسینی مقدم برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه مهندس حسینی مقدم مدیر عامل سابق شرکت سیمان گیلان سبز نیز ضمن اشاره به تاریخچه این شرکت افزود:در سال 1395 شرکت سیمان گیلان سبز از نظر مالی شرایط بسیار نامناسبی را تجربه می کرد.هزینه های مالی ناشی از دریافت تسهیلات در زمان احداث این شرکت بار سنگینی بر دوش مجموعه نهاده بود.در طول این مدت با همت و تعصب همکاران این شرکت توانستیم به شرایط مناسبی دست یافته و در زمینه تولید کلینکر و فروش سیمان رکورد های جدیدی در سیمان گیلان سبز ثبت کنیم.

مهندس حسینی مقدم تکمیل مسیر دسترسی به معادن را از دست آوردهای این مجموعه دانسته و ابزار امیدواری کرد با تکمیل قطعه سوم جاده اختصاصی کارخانه تا پایان آبان ماه ،این مسیر بطور کامل بازگشایی شود.

وی این دست آوردها را حاصل تلاش کارکنان خدوم مجموعه دانسته و صمن تبریک به مهندس قدمی برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

در پایان حکم انتصاب مهندس حسینی مقدم به عنوان مدیرعامل سیمان هگمتان و مهندس قدمی به عنوان مدیر عامل سیمان گیلان سبز و مهندس حقیری به عنوان عضو جدید  هیات مدیره شرکت سیمان هگمتان تقدیم شد

 

فهرست