شانزدهمین يادواره شهداي سيمان تهران برگزار شد

شانزدهمین يادواره 30 شهيد بسيجي مجتمع صنعتي سيمان تهران در مجتمع صنعتی اين شركت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران در اين مراسم كه با حضور مديران، كاركنان و خانواده معظم شاهد و ايثارگر سيمان تهران و جمعي از مسئولين شهرستان ري برگزار شد سخنرانان با تجليل از رادمردي ها و جانفشاني هاي ايثارگران و شهداي دفاع مقدس، ادامه راه آنان را از ضروريات امروز جامعه برشمردند.
مدیرعامل شرکت سیمان تهران در این مراسم ضمن تجلیل از رشادت های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس افزود:روزی صحنه نبرد ، مبارزه با ررژیم بعث بود و روزی دیگر مبارزه با داعش و ایادی استکبار.امروز صحنه مبارزه در جنگ اقتصادیست،در سنگر جهاد و تولید.
انقلاب ما با اتکاء به اعتقاد و ایمان این مردم و رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در تمام صحنه ها پیروز بوده و انشاا… از این مرحله نیز سربلند بیرون خواهد آمد.
دکتر داریانی در ادامه افزود:کارکنان با همت سیمان تهران با وجود تمامی مشکلات موجود ، به لطف الهی در سنگر تولید جانانه ایستاده اند و سیمان تهران با وجود این پرسنل معتقد و فداکار ، همچون گذشته نقش خود را در این دوران نیز به خوبی ایفا خواهد کرد.
سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم افزود:امام (ره)فرمودند” من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند”.این سخن ناشی از فداکاری و ایثار این ملت است.
وی در ادامه ضمن اشاره به جنگ بر علیه داعش در منطقه ، یکی از بزرگترین دستاوردهای این جنگ را صدور فرهنگ ایثار و شهادت به ملت های مظلوم منطقه دانست.
در اين مراسم همچنين با اجرای گروه سرود و بخش های متنوع دیگر، ياد و نام شهداي گرانقدر نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران گرامی داشته شد.
اين گزارش مي‌افزايد درپایان این مراسم از خانواده معظم 30 شهيد بسيجي سيمان تهران تكريم گرديد.همچنین به برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی سیمان تهران به رسم یادبود هدایایی اهدا شد

فهرست