برگزاری کارگروه مدیران برق گروه سیمان تهران

کارگروه مدیران برق گروه سیمان تهران در مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران، این کارگروه به مدت دو روز و با حضور مدیران برق شرکت های گروه سیمان تهران برگزار گردید.
در جلسه ای که به همین منظور و با حضور دکتر داریانی مدیر عامل شرکت سیمان تهران برگزار شد ، مهندس سرخانپور معاون تحقیق و توسعه و مدیر برق و کنترل شرکت سیمان تهران در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به همکاران خود در گزارشی اهداف تشکیل ،برنامه های اجرا شده و در دست اقدام کارگروه برق شرکت سیمان تهران را به اطلاع مدیریت عامل مجموعه رساند.
دکتر داریانی نیز در سخنانی آشنایی بیشتر افراد موثر در مجموعه گروه ، انتقال تجربیات و کاهش هزینه تمام شده تولید را از جمله دست آوردهای مورد انتظار در تشکیل کارگروه های تخصصی گروه سیمان تهران عنوان نمود.
مدیر عامل شرکت سیمان تهران کارگروه های تخصصی را مجرای انتقال تجربیات دانست و افزود:در کارگروه های تخصصی باید تلاش بر تولید دانش صورت پذیرد.
وی در پایان بر بررسی راهکارهای کاهش هزینه تامین انرژی در قیمت تمام شده تولید و همکاری موثر کارگروه برق و کنترل سیمان تهران با سایر شرکت های سیمانی تاکید کرد.
لازم به ذکر است که در طول دو روز برگزاری این کارگروه از کلیه پستهای برق و تجهیزات الکتریکی خطوط تولید مجتمع صنعتی سیمان تهران بازدید بعمل آمد

فهرست