جلسه تودیع و معارفه سرپرست مرکز آموزش، دانش و توانمندسازي شرکت سیمان تهران برگزار گردید.

اخبار

جلسه تودیع و معارفه سرپرست مرکز آموزش، دانش و توانمندسازي شرکت سیمان تهران با حضور آقای زینال پور معاون منابع انسانی و تنی چند از مدیران مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم مهندس قهرمانی مدیر سابق آموزش، دانش و توانمندسازي در سخناني از همكاري خوب مجموعه در پيشبرد اهداف اموزش تشكر كرد و گفت: اگر كارهاي ارزشمندي در مجموعه انجام شده جز با تلاش همگاني حاصل نشده است.
در ادامه مهندس میرزاکلهری سرپرست مرکز آموزش، دانش و توانمندسازي ضمن تشكر از اعتماد مجموعه در انتخاب وي با بيان اينكه در ادامه راه از آموزه هاي مهندس قهرمانی حتما استفاده خواهد شد ،نسبت به مساعدت همکاران خود خصوصا مدیران بخش های مختلف در مسیر توسعه و بهبود فرآیندهای آموزش ابراز امیدواری نمود.
معاون منابع انسانی شرکت سیمان تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات 4 ساله مهندس قهرمانی در بخش آموزش ، با بيان اينكه كارهاي ارزشمندي در واحد آموزش انجام شده افزود: هيچ سازماني در هيچ زماني از آموزش بي نياز نيست و قطعا توسعه اموزش باعث ايجاد تحول در سازمان مي شود.
زینال پور ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید مرکز آموزش بر توسعه آموزش های عمومی و تخصصی و استفاده از ظرفیت سایر شرکت های گروه در راستای هم افزایی بیشتر تاکید کرد

فهرست