بازدید مدیر عامل شرکت سیمان تهران و هیات همراه از پروژه جایگزینی الکتروفیلتر خط 6 با بگ هاوس

دکتر داریانی مدیر عامل شرکت سیمان تهران با حضور در محل انجام پروژه جایگزینی الکتروفیلتر خط 6 با بگ هاوس از نزدیک در جریان روند اجرایی و وضعیت پیشرفت پروژه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران پروژه جایگزینی الکتروفیلتر خط 6 با هدف کاهش گردوغبار خروجی از دودکش و رفع مشکلات زیست محیطی صورت می گیرد.

در این بازدید که با حضور معاون فنی و تولید ، مدیر مجتمع ، سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و مدیران مرتبط با این پروژه برگزار شد ، دکتر داریانی با اشاره به هزینه سنگین انجام این طرح ، جایگزینی الکتروفیلتر خط 6 را در راستای تعهدات زیست محیطی شرکت سیمان تهران دانسته و افزود : شرکت سیمان تهران خود را ملزم به رعایت استانداردهای زیست محیطی دانسته و با توجه به مشکلات مالی موجود و هزینه سنگین انجام این پروژه ، با توکل به خداوند منان و همت همکاران متعهد خود ، امیدواریم در زمان پیش بینی شده طرح مذکور به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در مسیر خرید و انتقال تجهیزات این پروژه بر رعایت دقیق مسائل فنی و ایمنی در فرآیند تکمیل این طرح تاکید کرد.

مهندس چهرگانی معاون فنی و تولید شرکت سیمان تهران نیز با  بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده و روند اجرای طرح بر اهتمام ویژه در مسیر تکمیل این طرح طبق برنامه زمان بندی شده تاکید کرد.

فهرست