آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیست محیطی شرکت سیمان تهران

عملیات اجرایی بزرگترین پروژه زیست محیطی شرکت سیمان تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت،امام رضا(ع) مراحل اجرایی بزرگترین پروژه زیست محیطی شرکت سیمان تهران آغاز شد.

معاون فنی و بهره برداری شرکت سیمان تهران با بیان این خبر افزود:این پروژه هم از جهت ابعاد کار و هم از نظر تاثیر بر کاهش آلاینده های زیست محیطی ، بزرگترین پروژه زیست محیطی شرکت سیمان تهران به شمار می رود.

مهندس چهرگانی با اشاره به مشکلات عدیده بوجود آمده در مرحله خرید تجهیزات خارجی افزود:شروع این پروژه از سال 1395 بوده و مرحله خرید و ورود تجهیزات همزمان با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بود.اما باهمت و همراهی مدیریت،هیات مدیره و سایر همکاران موفق به ورود کامل تجهیزات خارجی گردیدیم.

وی در ادامه عنوان داشت:شرکت سیمان تهران در سه سال اخیر دچار مشکلات عدیده مالی بوده،اما تعهد مدیریت شرکت به انجام این پروژه و رساندن آلاینده های زیست محیطی به کمتر از میزان استاندارد منتج به انجام آن گردید.

معاون فنی و بهره برداری شرکت سیمان تهران هزینه انجام این پروژه را بیش از 270 میلیارد ریال عنوان نمود و افزود:مدیریت شرکت سیمان تهران مصمم به انجام مراحل اجرایی این پروژه با اتکا به توانمندیهای داخلی بوده و در همین راستا تمامی مراحل اجرای این طرح با همت متخصصان داخلی انجام خواهد شد.

وی مدت انجام این پروژه را یک ماه اعلام و ادامه داد:به حول و قوه الهی در مراحل بعد نسبت به انجام پروژه های مشابه در واحد نهم مجتمع صنعتی سیمان تهران اقدام خواهیم نمود.

فهرست