تقدیر از فعالان تعالی سازمانی در شرکت سیمان تهران

در مراسمی از فعالان تعالی سازمانی در شرکت سیمان تهران تقدیر به عمل امد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران این مراسم با حضور مدیر عامل شرکت سیمان تهران،معاونین ،مدیران و اعضاء کارگروه های تعالی سازمانی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهندس فیروزجائی ، مدیر تعالی سازمانی شرکت سیمان تهران ضمن اشاره به روند اجرایی حضور شرکت سیمان تهران در سومین دوره فرآیند جایزه مدل تعالی و پیشرفت مبتنی بر معیارهای مدل EFQM ، در بنیاد مستضعفان افزود: با تشکیل 8 کارگروه تخصصی و عضویت 60 نفر از کارشناسان و مدیران مجموعه ، فرآیند حضور در این ارزیابی از مهر ماه سال گذشته آغاز شد.
وی افزود: با حضور و مشارکت کلیه همکاران ، شرکت سیمان تهران موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره مدل تعالی سازمانی EFQM و رتبه نخست در رشته صنعت و معدن شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان گردید.
در ادامه دکتر داریانی ، مدیرعامل شرکت سیمان تهران ضمن تقدیر از کلیه همکارانی که در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی نقش ایفا کرده اند افزود: تعالی یعنی رفتن به فراتر از آنچه مورد انتظار است و این یعنی ، تعالی سازمانی مسیر سفر است و نه مقصد آن.
ایشان با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات کارگروه های تخصصی تعالی ، هدف از شرکت در ارزیابی تعالی را صرفاکسب رتبه ندانسته و ادامه داد: هدف جاری کردن فرآیندها ،کنترل ، اصلاح و در نتیجه افزایش رضایت مندی تمام ذینفعان است.
مدیرعامل شرکت سیمان تهران تاثیر پیاده سازی مدل تعالی سازمانی را در سه حوزه ،مدیریت زمان،افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده دانسته و افزود: شرکت سیمان تهران مطمعنا در این زمینه پتانسیل بالاتری دارد و امیدوارم همچون گذشته با همدلی و همیاری کلیه همکاران عزیز شاهد کسب موفقیت های بیشتری در این زمینه باشیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح از تمامی اعضاء کارگروه های تعالی تقدیر به عمل آمد.

فهرست