جلسه شورای فرهنگی شرکت سیمان تهران با حضور مدیر کل امور فرهنگی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

جلسه شورای فرهنگی شرکت سیمان تهران با حضور مدیر کل امور فرهنگی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، این جلسه با حضور اعضاء شورای فرهنگی شرکت سیمان تهران به ریاست دکتر داریانی مدیر عامل سیمان تهران و با حضور دکتر احمدی مدیر کل امور فرهنگی بنیاد مستضعفان و هیات همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر داریانی با اشاره به نقش تشکیل شورای فرهنگی در کاهش موازی کاری ها و افزایش هم افزایی در بحث فرهنگی افزود:انجام فعالیت های فرهنگی اصولا زمان بر  بوده و نیاز به صبر،تلاش و توکل دارد.اما انجایی که به نتیجه برسد نتایج  بزرگی مانند شکل گیری انقلاب اسلامی ایران را در بر دارد.

مدیر عامل شرکت سیمان تهران ادامه داد:خوشبختانه مجموعه شرکت سیمان تهران دارای غنای فرهنگی بالایی است و همجواری با حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نقش بسزایی در بسط و توسعه فرهنگ غنی اهل بیت علیه السلام ایفا نموده و انجام برنامه هایی مانند یادواره شهدا،محفل انس با قرآن و برگزاری زیارت عاشورا بصورت مستمر و عمدتا با هزینه خود پرسنل ،گواه این مدعا است.

در ادامه این جلسه دکتر احمدی ، مدیر کل امور فرهنگی بنیاد مستضعفان با اشاره به جایگاه شاخص شرکت سیمان تهران در بحث فرهنگی ،بین شرکت های بنیاد مستضعفان افزود:همه ما در هر سمتی در قبال مسائل فرهنگی مسئول هستیم .

دکتر احمدی با اشاره به نقش و اهمیت خود شناسی در انجام فعالیت های فرهنگی ادامه داد:کار فرهنگی باید فراگیر باشد و تمام افراد با هر سلیقه ای را  پوشش دهد.توجه به تاثیرگذاری و بروزرسانی فعالیت های فرهنگی از نیاز های امروز جامعه است.

همچنین در این جلسه  اعضاء شورای فرهنگی شرکت سیمان تهران نقطه نظرات خود را بیان کرده وگزارش فعالیت های فرهنگی شرکت سیمان تهران در سال 1397 ارائه گردید.

 

فهرست