دیدار هیات عالی رتبه کره شمالی از شرکت سیمان تهران

اخبار

هیات عالی رتبه کره شمالی از شرکت سیمان تهران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران این هیات متشکل از معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی،سفیر آن کشوردرتهران ، مدیر عامل شرکت سیمان و جمعی از کارشناسان صنعتی آن کشور بود.
در ابتدای این بازدید در جلسه ای که با حضور هیات عالی رتبه کره شمالی،دکتر آیت اللهی رئیس هیات مدیره سیمان تهران،مهندس چهرگانی عضو هیات مدیره و معاون فنی و تولید ، مهندس ثنائی مدیر مجتمع صنعتی و جمعی از معاونان و مدیران شرکت سیمان تهران برگزار شد،دکتر ایت الهی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان افزود:روابط بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق کره همواره حسنه بوده و این دو کشور در سال‌های تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب موفقیت‌های زیادی در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، دفاعی و نظامی بدست آورده‌اند.
پاک چول مین معاون رئیس مجمع عالی خلق کره شمالی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در یکی از بزرگترین کارخانجات گروه سیمان تهران ادامه داد:گسترش روابط بین دو کشور همواره مورد تاکید مقامات عالی رتبه کره شمالی بوده و در این راستا همکاری های خوبی صورت گرفته است.
پاک چول مین با اشاره به توانایی های صنعتی ایران بخصوص در صنعت سیمان ، کشورش را نیازمند کمکهای فنی ایران در این بخش دانسته و در این زمینه از شرکت سیمان تهران جهت حضور در همکاری های فنی با شرکت های سیمانی کره شمالی دعوت به عمل آورد.
هیات مزبور در طول بازدید از خطوط تولیدشرکت توانائی های کادر فنی و کارشناسان برجسته ایرانی را مورد تحسین قرار داده و در هر مرحله به سوالات آنان توضیحات کافی ارائه گردید.

فهرست