مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت سیمان تهران برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از ایثارگران،بسیجیان و کارکنان در مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر داریانی مدیر عامل شرکت سیمان تهران در سخنانی با اشاره به رشادت ها و فداکاری های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: دلیل پیروزی رزمندگان ما روحیه ایثار و شهادت بود، روحیه‌ای که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمندیم.شرایط کنونی ما شرایط پیچیده ای است که به لطف و کرم الهی و هدایت و رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی و به حضور هوشمندانه ملت بزرگ ایران ان شاءالله مثل هشت سال جنگ تحمیلی باسرافرازی و سربلندی سپری گردیده و به قله های رفیع تمدن اسلامی نائل            می گردیم.

دکتر داریانی با اشاره به تحولات سیاسی و ناتوانی دولت های دست نشانده منطقه ادامه داد: ایمان و تعصب این ملت در کنار رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حافظ عزت و سربلندی ایران اسلامی بوده و هست.

وی با تبریک کسب عنوان “موفق ترین پایگاه بسیج کارگری در سطح سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران” توسط پایگاه بسیج شرکت سیمان تهران ضمن تقدیر از بسیجیان و مسئولین این پایگاه افزود:الحمدا.. کارکنان مجموعه سیمان تهران با روحیه بسیجی در سنگر تولید حضور دارند و با لطف خدا شرکت سیمان تهران از مشکلات فعلی عبور خواهد کرد.

در بخش پایانی این مراسم از فرمانده پایگاه بسیج شرکت سیمان تهران تقدیر شد.

 

 

فهرست