مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان گیلان سبز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سیمان تهران ، این مراسم با حضور رئیس هیات مدیره ،مدیر عامل،معاون منابع انسانی شرکت سیمان تهران و مدیران عامل شرکت های تابعه و هیات مدیره شرکت گیلان سبز برگزار گردید.

دکتر داریانی مدیرعامل شرکت سیمان تهران ، در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد میلاد نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع) افزود:از درگاه خداوند متعال خواستاریم به یمن این روزهای خجسته ما را از رهروان راستین مکتب اسلام ناب محمدی قرار دهد.

دکتر داریانی با اشاره به رشد 1.7% تولید هفت ماهه سیمان کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، این رقم را برای مجموعه سیمان تهران 10.7%  و رشد صادرات سیمان و کلینکر گروه سیمان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 67%  اعلام کرد.

دکتر داریانی در ادامه با اشاره به سوابق ارزشمند مهندس قدمی ، در مجموعه سیمان تهران انتخاب ایشان به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت سیمان گیلان سبز را در راستای بهره مندی از تخصص و تجربیات ارزشمند ایشان دانست.

وی در ادامه افزود:امیدواریم مهندس احمدی با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت سیمان با بهره گیری از تجربیات همکاران خود در این مجموعه نسبت به رفع معضلات کنونی شرکت سیمان گیلان سبز اقدام و در اینده نزدیک شاهد رشد شاخص های تولید این شرکت باشیم.

گفتنی است، احمدی پیش از این سابقه خدمت در شرکت های سیمانی هرمزگان،یاسوج،قشم،نهاوند و رفسنجان را در کارنامه خود دارد.

فهرست