برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سیمان تهران

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سیمان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران این مراسم همراه با قرائت زیارت عاشورا و با حضور مدیرعامل ، معاونین وکارکنان  شرکت سیمان تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بقائیان فرمانده پایگاه بسیج حوزه مالک اشتر با اشاره به دفاع مقدس گفت: عامل اصلی پیروزی ایران در این جنگ تفکر بسیجی در تمام مردم ایران بود.

بقائیان با اشاره به رشادت ها و فداکاریهای ملت ایران در چهار دهه گذشته انقلاب ، بسیج را بزرگ‌ترین پشتوانه نظام اسلامی ایران و نقطه قوت بسیج را ولایت مداری آن دانست.

 

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت سیمان تهران ضمن تبریک هفته بسیج به کارکنان مجموعه و با اشاره به حوادث چند روز اخیر  در ایران افزود: هر کشوری برای دفاع از خود نیازمند نیروهای مسلح است.اما در ایران برای اولین بار نیروی مسلحی ایجاد شد که در کنار انجام سایر امور روزمره و تولید ، در مواقع حساس به یاری سایر نهادهای نظامی می شتابد.نمونه آن مقابله با اغتشاشات اخیر ایادی استکبار جهانی در ایران  بود.این تفکر بسیجی امروز در کشورهای اسلامی شکل گرفته است و ثمرات این امر را در لبنان، سوریه ، عراق و … می بینیم.

دکتر داریانی جنگ امروز را جنگ اقتصادی دانسته و با اشاره به پروژه های انجام شده و در دست اقدام شرکت سیمان تهران افزود: در انجام پروژه های بزرگ خطوط 6 و 9، با عدم حضور کارشناسان خارجی عقب نکشیدیم و همکاران عزیز ما در بخش های مختلف مستقیم وارد عمل شده و انشاا… در اینده نزدیک نتایج آن را خواهیم دید.این امر میسر نمی شد مگر با تفکر بسیجی.

در پایان این مراسم لوح تقدیر  سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران با عنوان “مدیر نمونه بسیجی” تقدیم مدیر عامل شرکت سیمان تهران شد .

فهرست