مراسم تجلیل از كارگران نمونه شرکت سیمان تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت سیمان تهران با حضور مدیرعامل، مدیر مجتمع ، معاون منابع انسانی ، مدیر منابع انسانی مجتمع و رئیس شورای اسلامی کار شرکت سیمان تهران برگزار گردید.

مهندس حسینی مدیرعامل شرکت سیمان تهران در این مراسم با اشاره به جایگاه والای کارگران در دین اسلام افزود:زمانی یک مجموعه ، خصوصا مجموعه تولیدی می تواند به اهداف خود دست یابد و نیازهای تمام ذینفعان منجمله خود شاغلین مجموعه را فراهم نماید که تمامی کارکنان ، آن مجموعه را جزو دارایی خود بدانند و همانگونه که برای حفظ و افزایش سودآوری دارایی خود تلاش می کنند ، برای افزایش بهره وری و تولید شرکت نیز تلاش نمایند.

مهندس حسینی تمام کارگران شرکت سیمان تهران را نمونه دانست و افزود: کار و تلاش تک تک شما کارگران عزیز در تولید نقش به‌سزایی داشته و با همت و تلاش شماهاست که می‌توان به اهداف عالیه و مدنظر نائل آمد.

وی نسبت به بهبود شرایط تولید در شرکت سیمان تهران و در نتیجه فراهم آمدن شرایط مناسبتر برای قدردانی از زحمات کارکنان ابراز امیدواری کرد و از تلاش و همت یکایک کارکنان شرکت سیمان تهران تقدیر و تشکر نمود.

در این مراسم به سیزده نفر از کارگران که به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند هدایایی نیز به رسم یادبود اهداء گردید.

فهرست