در مراسم تکریم رئیس هیات مدیره و معرفی اعضاء جدید هیات مدیره شرکت سیمان گیلان سبز عنوان شد:

در شرایط فعلی جامعه ، کسب موفقیت در مسائل اقتصادی کمتر از پیروزی در جنگ نیست.

به گزارش روابط عمومی سیمان تهران آیین تکریم مهندس قدمی رئیس هیات مدیره ، مهندس خلیلی عضو هیات مدیره و معرفی مهندس محمدیان روشن و مهندس حبیب زاده اعضاء جدید هیات مدیره شرکت سیمان گیلان سبز  با حضور مهندس حسینی مدیرعامل و معاونین شرکت سیمان تهران و اعضای هیات مدیره شرکت سیمان گیلان سبز برگزار شد .

در ابتدای این مراسم ، مدیرعامل شرکت سیمان تهران در سخنانی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود عنوان داشت : همت و تلاش در مسیر دستیابی به موفقیت های اقتصادی کمتر از پیروزی در جبهه جنگ و جهاد نیست.

مهندس حسینی با اشاره به وضعیت مناسب گروه سیمان تهران در تولید سیمان ، درمقایسه با سال گذشته افزود: این مسیر باید تداوم داشته و در پایان سال شاهد جهش مشهود در میزان تولید و تحویل سیمان در مجموعه گروه سیمان تهران باشیم.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران در ادامه بازنشستگی مدیران باتجربه را فرصت مناسبی برای آزمودن نیروهای جوان و پرتلاش دانست و با اشاره به بازنشستگی مهندس قدمی ادامه داد : مهندس قدمی از مدیران توانمند و با انگیزه مجموعه بوده و در زمان حضور ایشان خصوصا در شرکت سیمان گیلان سبز شاهد اتفاقات خوبی بودیم.امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند و با همراهی مدیران و کلیه کارکنان مجموعه شرایط مناسبی برای مجموعه سیمان گیلان سبز روی دهد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس خلیلی در سمت مدیرعاملی شرکت معدنی دماوند ، مهندس محمدیان روشن و مهندس حبیب زاده را افرادی توانمند و با تجربه معرفی و برای ایشان به عنوان اعضاء جدید هیات مدیره شرکت سیمان گیلان سبزآرزوی موفقیت نمود.

فهرست