سیمان تهران نامی آشنا و سرآمد در صنعت سیمان

سیمان تهران نامی آشنا و سرآمد در صنعت سیمان

مهندس نظام آبادی مدیر عامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس از مجتمع صنعتی سیمان تهران بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید مهندس سید عباس حسینی،مدیرعامل شرکت سیمان تهران در سخنانی با ارائه گزارش مختصری از شرایط تولیدی شرکت های سیمانی گروه سیمان تهران عنوان داشت:خوشبختانه در سال جاری شرایط مساعدتری نسبت به گذشته داریم.سیمان تهران به نسبت ۵ سال گذشته توانست در تولید و تحویل سیمان به رکوردهای جدیدی دست یابد.

مهندس حسینی در ادامه با اشاره به چالشها و فرصتهای پیش رو ، بر  عزم کلیه کارکنان مجموعه در تداوم موفقیتها و حصول نتایج مثبت و ملموس تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس نیز در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه خوش نام و با سابقه سیمان تهران ادامه داد: سیمان تهران نامی آشنا و سرآمد در صنعت سیمان بوده و در گذشته بسیاری از پروژه های سیمانی با حضور کارشناسان سیمان تهران به نتیجه رسیده است.

مهندس نظام آبادی توجه ویژه مدیران سیمان تهران به فرصت ها و تهدیدها را نقطه قوت دانست و بر برنامه ریزی مناسب در جهت کاهش هزینه ها و  دستیابی به قیمت تمام شده اقتصادی تاکید کرد.

وی بر آمادگی کامل مجموعه های تولیدی در مواجهه با شرایط و مشکلات گوناگون تاکید و توجه مدیران را به افزایش ظرفیتهای صادراتی جلب نمود.

فهرست