برگزاری مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در مجتمع صنعتی سیمان تهران

« هيئت قمر بني هاشم سيمان تهران در سوگ عاشوراي حسيني »
همزمان با تاسوعا و عاشوراي حسيني « هيئت قمر بني هاشم سيمان تهران » با نوحه خواني و سينه زني در مدح و منزلت سيد و سالار شهيدان عزاداري نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سيمان تهران، عزاداران حسینی اين شركت همزمان با هفتمین روز محرم با قرائت زیارت پر فيض عاشورا و راه اندازي دسته عزاداري در محل سايت مجتمع صنعتي سيمان تهران اقدام به برگزاری مراسم عزاداری نمودند و براي شهادت مظلومانه حضرت اباعبد الله الحسين (ع) وياران با وفايش به سوگ نشستند.
در ادامه این مراسم عزاداران حسینی با تجمع در محل يادواره شهداي سيمان تهران دلاور مردي و رشادت شهداي اين مجموعه صنعتي را گرامي داشتند. در اين مراسم كه با حضور گسترده مدیران، مهندسین و کارکنان سيمان تهران برگزار شد.

مهندس مختار پور طي سخناني ضمن قرائت سلام مخصوص به امام حسين (ع) و اداي احترام به شهداي سيمان تهران ادامه داد والاترين فضيلت هاي اخلاقي در حادثه كربلا جلوه گري مي كند از بندگي و اخلاص تا شجاعت و ايثار و آنان كه خود را رهرو راستين سيد الشهدا ( ع ) مي دانند مي بايست با عبور از جنبه هاي ظاهري اين انقلاب بزرگ به روح عاشورا و پيام هاي بي بديل اين واقع بي نظير توجه نمايند.

گفتنی است پس از مراسم سينه زني وسوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین نماز پرشکوه جماعت به یاد نماز ظهر عاشورا در محل نمازخانه سيمان تهران برپا شد.

فهرست