برگزاری مراسم روز درختکاری در شرکت سیمان تهران

اخبار

مراسم روز درختكاري در شرکت سیمان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سیمان تهران: مراسم روز درختکاری با حضور مدیرعامل،معاونین،مدیران و جمعی از کارکنان سیمان تهران و همچنین معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهر ری، رییس و معاون اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری ،رییس محیط زیست شهرداری منطقه 20،رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ری ،دبیر ستاد فضای سبز شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مدیر مجتمع صنعتی سیمان تهران ضمن خوشامدگویی به مهمانان این مراسم گزارشی از برنامه های سیمان تهران در راستای ارتقاء استانداردهای زیست محیطی سیمان تهران ارائه نمود.
مهندس سارانی با اشاره به برنامه های انجام شده و پروژه های در دست انجام در زمینه محیط زیست ، دغدغه اول مدیریت مجموعه سیمان تهران را حفظ و ارتقاء شاخص های زیست محیطی دانست.وی سیمان تهران را مجموعه ای دانست که بصورت مستمر و آنلاین از سوی سازمان محیط زیست پایش می شود.
در ادامه این مراسم آقای دکتر رفیعی رییس محیط زیست شهرداری منطقه ضمن قدردانی از فعالیت های زیست محیطی شرکت سیمان تهران بر آمادگی شهرداری منطقه 20 بر انجام پروژه های مرتبط با حوزه منابع طبیعی تاکید کرد.
آقای مهندس نصرتی رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ری دیگر سخنران این مراسم بر همت و همراهی تمام ذینفعان در مساله محیط زیست تاکید کرد .
مهندس موسوی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهر ری ضمن تقدیر از برنامه های سیمان تهران در زمینه حفظ منابع طبیعی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در واحد های تولیدی  و اشاره به جایگاه سیمان تهران در بین شرکت های تولیدی شهرستان ری بر همت مضاعف مدیران این مجموعه در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست اشاره نمود.

در پایان این مراسم در بیش از یک هکتار از اراضی مجتمع صنعتی سیمان تهران نهال کاشته شد.