مشتری مداری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مشتری مداری

شركت سيمان تهران مشتري مداري را بر پايه اولويت دادن مشتري به محصول قرار داده است و جايگاه مشتري را تا مركزيت استراتژي و اهداف ارتقاء داده است.

1-طرح اكرام مشتريان
تكريم مشتريان و ارباب رجوع با ايجاد امكانات در محيطي شايسته مشتريان سيمان تهران برخورد محترمانه بامشتريان با تكيه بر همدلي ، اعتماد و همكاري
ايجاد بهترين روش ها جهت سهولت و حسن انجام كارفروش مستقيم با امكان خريد براي عموم بي واسطه با قيمت مصوب انجمن صنفي سيمان

2-جريان شناخت و برآوردن نياز و خواسته مشتريان
شناسايي نيازهاي مشتريان از طريق فرم هاي نظر سنجي ، مصاحبه و باز خور رفتار مشتريان اندازه گيري رضايت مشتريان با اجرا و مميزي استاندارد ايزو 10004
رسيدگي به شكايات ، انتقادات و نقطه نظرات مشتريان با اجرا و مميزي استاندارد ايزو10002

3-تهيه و توزيع پروموشن و هدايا جهت تشويق مشتريان وفادار

فهرست