تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان تهران

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان تهران با حضور معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان،مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس،مدیران عامل گروه،معاونین و مدیران شرکت سیمان تهران در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت سیمان تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس اتابک نقش سیمان تهران را بسیار اساسی دانسته و عنوان کرد: بسیاری از تکنولوژی هایی که امروز در کشور در حال کار است مبدأش سیمان تهران بوده و بسیاری از سازه های مهم کشور تکیه اش به سیمان تهران بوده است.

معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان با اشاره به جایگاه ارزنده شرکت سیمان تهران این مجموعه را نماد توسعه در کشور دانست و افزود: سیمان تهران غیر از اینکه نماد سیمان کشور است نماد توسعه کشور نیز بوده بنابراین اداره شرکت سیمان تهران نیازمند یک نگاه کلان و ملی است.

معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان در پایان سخنان خود از زحمات آقای مهندس حسینی تقدیر و تشکر کرده و توفیق خدمت و موفقیت را برای آقای مهندس گرشاسبی از خداوند منان خواستار شد.

در ادامه این مراسم مهندس نظام آبادی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، شرکت سیمان تهران را یک شرکت تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: سیمان کشور با سیمان تهران شروع شده است،در گذشته ظرفیت تولید سیمان در کشور 13 میلیون تن بود که با تلاش و کوشش گذشتگان در حال حاضر تولید سیمان کشور نزدیک به 100 میلیون تن رسیده است.

مهندس نظام آبادی با اشاره به دوران مدیریت آقای مهندس حسینی این دوره را باعث تقویت شاخص های مدیریتی در سیمان تهران دانسته و تداوم در این مسیر را خواستار شدند.

ایشان در پایان سخنان خود از زحمات آقای مهندس حسینی تشکر کرده وموفقیت  آقای مهندس گرشاسبی را از خداوند متعال خواستار شدند.

همچنین مهندس حسینی در سخنانی از مدیران عامل گروه ، معاونین و مدیران شرکت سیمان  تهران که در جهت ارتقاء و موفقیت گروه سیمان تهران ایشان را یاری و کمک کردند تقدیر و تشکر کرد و افزود: ان شاءالله شرکت سیمان تهران در صنعت سیمان کشور اولین و بهترین باشد.

مهندس گرشاسبی مدیرعامل جدید شرکت سیمان تهران نیز با بیان اینکه شرکت سیمان تهران در سال های اخیر مسیر رشد و توسعه را در پیش گرفته عنوان کرد: از خداوند متعال در پیمودن این مسیر و حفظ ارزش های حاکم بر مجموعه بنیاد مستضعفان طلب یاری می کنیم.

مهندس گرشاسبی گفت: ان شاءالله این امانتی که بعهده ما قرارگرفته را بتوانیم روزی با سرافرازی و افتخار تحویل نفرات بعدی دهیم در حالی که یک قدم روبه جلو برداشته و مجموعه را در مسیر توسعه پیش برده باشیم.

در انتهای این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس حسینی تقدیر و تجلیل شد و همچنین حکم مهندس گرشاسبی توسط معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان به ایشان تقدیم شد.

فهرست