محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و گروه تواشیح بین المللی کشور در شرکت سیمان تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران:
قرآن کریم می تواند گره گشای همه امور زندگیمان باشد.

به گزارش روابط عمومي شركت سيمان تهران همزمان با ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان ، محفل انس با قرآن با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌ های قرآنی، تقویت بنیه دینی و اعتقادی ، انس و الفت بیشتر کارکنان با معارف ناب اسلامی و قرآنی ، با حضور مقامات و مسئولين شهرستان ري،مديرعامل،معاونين،مديران و كاركنان مجتمع صنعتي سيمان تهران در محل نمازخانه مجتمع صنعتي سیمان تهران برگزار شد.در ابتدای این مراسم آقای مهرداد حسنی از کارکنان شرکت سیمان تهران با قرائت دلنشین خود آغاز گر این مراسم معنوی و روح بخش بود. در ادامه این مراسم مهندس گرشاسبی در سخنانی ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات عبادات ، افزود: توصیه می کنم خودم و همه عزیزان و همکاران گرامی را به اینکه از قرآن فاصله نگیریم ولو با قرائت چند آیه از قرآن کریم در طول شبانه روز، وی تلاوت کردن چند آیه از قرآن کریم را برکت زندگی عنوان کرد و گفت: تلاوت چند آیه از قرآن کریم برکت و نورانیت به زندگیمان می بخشد و قطعاً می تواند مارا در این مسیر نگه دارد. ایشان در ادامه سخنان خود عنوان کرد: مجموعه سیمان تهران در ارزیابی بنیاد مستضعفان مفتخر به واحد صنعتی عالی به جهت برگزاری مراسمات مذهبی، نماز جماعت و اهمیت دادن به مسائل فرهنگی و مذهبی شناخته شده است که اینجانب به نوبه خودم از ائمه محترم جماعات مجتمع،واحد هفتم و دفتر مرکزی و همچنین همکاران عزیز در کمیته فرهنگی که در طی سال اهتمام ویژه به این دو مقوله (قرآن و نماز) داشته اندکمال تشکر و قدردانی را دارم. ان شاءالله نورانیت قرآن در زندگی همه ما مستولی شود و از برکات این کتاب آسمانی در زندگیمان بهره مند شویم.
مهندس گرشاسبی در پایان سخنان خود به اهمیت روز قدس پرداخت و بیان داشت: در روز جهانی قدس که پیش رو است و با توجه به جنایات اخیر رژیم سفاک صهیونیستی خودم و شما بزرگواران را دعوت می کنم تا در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کرده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، غزه با حضورمان بتوانیم حمایت خود را از مردم مظلوم و ستم دیده سرزمین های اشغالی اعلام نمائیم.

پس از سخنان مدیرعامل شرکت سیمان تهران قاری برجسته کشور استاد حسین رستمی به قرائت قرآن پرداخته و مورد توجه و تشویق حاضرین قرارگرفت. اجرای تواشیح و هم خوانی توسط گروه بین المللی اسوه از دیگر برنامه های این مراسم بود. در ادامه ،اجرای برنامه توسط حافظان نوجوان قرآن که از فرزندان کارکنان سیمان تهران بودند بخش بعدی برنامه بود و مورد توجه و تشویق حاضران قرار گرفتند. همچنين حضور قاري ممتاز بین المللی و رئیس محترم رادیو قرآن استاد منصور قصری زاده به شكوه هر چه بيشتر اين مراسم معنوي و روحاني افزود. این گزارش می افزاید در این مراسم از خادمین برپایی نماز جماعت و حافظان نوجوان فرزندان کارکنان با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد. این مراسم معنوی با اقامه نماز جماعت و ضیافت افطار به پایان رسید.

فهرست