گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت سیمان تهران

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و اختتامیه جشنواره ورزشی شرکت سیمان تهران با حضور مدیرعامل ، معاونین و کارکنان شرکت سیمان تهران  و همچنین مسئولان و مدیران شهرستان ری در مجموعه ورزشی این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس گرشاسبی مدیرعامل شرکت سیمان تهران ضمن تبریک ماه رجب و ایام الله دهه فجر در سخنانی ضمن اشاره به ویژگی های بارز انقلاب اسلامی عنوان داشت: ویژگی های اصلی انقلاب، مردمی بودن آن است. این انقلاب ایجاد شد به پشتوانه مردم و عموم امت اسلامی.

وی رهبری امام خمینی (ره) را یکی دیگر از ویژگی های بارز انقلاب دانست و افزود: این انقلاب و نظام بود که با رهبری  و درایت و اخلاص حضرت امام خمینی(ره) و با اعتقادی که مردم به ایشان داشتند به ثمر رسید.

مهندس گرشاسبی ویژگی دیگر انقلاب را آزادی خواهی عنوان کرد و گفت: شعار اصلی این انقلاب استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی است که 4 رکن اصلی آن است و با رهبری امام راحل یک تفکر جدید که نفی غرب و شرق بود ایجاد شد. ویژگی دیگر انقلاب اسلامی ایران حمایت از محرومان است. انقلاب توسط کسانی رخ داد و ادامه پیدا کرد که از قشر محروم و ضعیف جامعه بودند.

وی ادامه داد: هم اکنون که 44 سال از انقلاب گذشته است وظیفه ما این است که وصیت امام راحل را عمل کنیم و نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد . باید مراقب باشیم خطای مدعیان و کسانی که در مسئولیت هایشان تعلل و کوتاهی می کنند را به پای دین و انقلاب نگذاریم.

مدیر عامل سیمان تهران در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری تاکید فراوان بر مسائل تولید دارند و ما بعنوان سربازان عرصه تولید وظیفه داریم مراقبت کنیم و چون در خط مقدم تولید هستیم اگر در این امر کوتاهی کنیم موجب رخنه دشمنان در عرصه تولید می شویم.

همچنین ایشان حضور در راهپیمائی 22 بهمن را بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دانستند و بر شرکت در این راهپیمائی تاکید کردند.

این گزارش می افزاید : در ادامه این مراسم باشکوه گروه های هنری به اجرای برنامه پرداختند و شور و شعف خاصی را به مراسم دادند.

در پایان این مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد و به برگزیدگان این جشنواره هدایایی اهداء گردید.

 

فهرست