حضور مقتدرانه سیمان تهران در مسابقات ورزشی کارگری شهرستان ری

همزمان با گرامی داشت هفته کار و کارگر مسابقات ورزشی با حضور ورزشکاران کارخانجات شهرستان ری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران در این دوره از مسابقات همچون سال های گذشته شرکت سیمان تهران در رشته های والیبال، فوتبال، تنیس روی میز و شطرنج شرکت نمود.
در رشته والیبال که به میزبانی  شرکت سیمان تهران و در سالن ورزشی مجتمع صنعتی سیمان تهران برگزار گردید، ۱۰ تیم حضور داشتند که به صورت گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و شرکت سیمان تهران به عنوان تیم نخست از گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. در مرحله نیمه نهایی  شرکت سیمان تهران موفق شد حریف خود را پشت سر بگذارد.
در مرحله نهایی دو تیم شرکت سیمان تهران و شرکت سایپا پرس به رقابت پرداختند و این شرکت سیمان تهران بود که توانست با نتیجه ۲ بر ۰ به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.


در ادامه این دوره از مسابقات تیم فوتسال شرکت سیمان تهران که با حضور ۲۰ تیم و به صورت گروهی برگزارشد موفق به سعود به مرحله حذفی شد و با شکست تیم آسایشگاه کهریزک به مرحله نیمه نهایی راه یافت، در مرحله نیمه نهایی با قبول شکست از راه یابی به مرحله نهایی باز ماند، فوتسالیست های شرکت سیمان تهران در مرحله رده بندی با پیروزی ۲ بر ۱ در برابر تیم نوری تازه به مقام سوم این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.
این گزارش می افزاید : مسابقات تنیس روی میز با حضور ۴۰ ورزشکار از شرکت های مختلف برگزار شد که در پایان آقایان مهدی فراهانی، علی مهریزی و مهرداد حسنی از شرکت سیمان تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رشته شطرنج که با حضور ۳۰ شطرنج باز برگزار گردید آقای علی اصغرصداقت به مقام سوم نائل گشت.

 

فهرست