مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان تهران برگزار شد

اخبار

در این مراسم که با حضور مهندس اتابک مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس برگزار  گردید،دکتر محمدعلی داریانی به عنوان مدیرعامل شرکت سیمان تهران معارفه و از زحمات مهندس  مجیدپور تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران، مهندس اتابک در این مراسم با اشاره به شرایط اقتصادی موجود  و مشکلات شرکت های سیمانی افزود: در حال حاضر میزان تقاضا برای سیمان در ایران کمتر از میزان تولید بود و این امر لزوم کاهش هزینه تولید و همت مضاعف همکاران را در گذر از شرایط فعلی نشان می دهد.

وی مهندس مجیدپور را فردی با پشتکار بالا و پیگیر امور معرفی نموده و از زحمات ایشان در دوران مدیرعاملی سیمان تهران تقدیر و تشکر نمود.

مهندس اتابک در ادامه دکتر داریانی را فردی با سوابق مدیریتی بالا و ارزشمند معرفی نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

مهندس مجیدپور دوران خدمت در سیمان تهران را فرصتی ارزشمند دانسته و برای تمام همکاران خود در این مجموعه آرزوی موفقیت نمود.

 

در ادامه این مراسم مدیرعامل جدید شرکت سیمان تهران نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل پیشین و حسن اعتماد مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس بابت این انتخاب، اظهار داشت: توجه ویژه به سرمایه انسانی از مهم‌ترین مسائل مطرح در هر سازمانی است.

دکتر داریانی تعامل تنگاتنگ با سهامداران،مشتری مداری،کاهش هزینه ،ارتقاء کیفیت و تبدیل تهدید به فرصت و بهره گیری از ظرفیت صادرات را از اهم برنامه های خود معرفی کرد.

گفتنی است، در این مراسم که در دفتر مرکزی سیمان تهران برگزار شد مهندس اتابک از زحمات مهندس توسلیان در دوران فعالیت در شرکت سیمان تهران تقدیر و تشکر کرده و برای ایشان در انجام مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

ایشان همچنین با اشاره به سوابق ارزشمند مهندس چهرگانی در در صنعت سیمان و در شرکت سیمان تهران ایشان را به عنوان عضو جدید هیات مدیره معرفی نمود.

مهندس اتابک همچنین ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات مهندس لطفی به عنوان یکی از پیشکسوتان صنعت سیمان در ایران حضور ایشان را در مجموعه سیمان تهران پر از خیر و برکت دانسته و افزودند:مهندس لطفی به دلایل شخصی از ادامه همکاری با شرکت سیمان تهران به عنوان عضو هیات مدیره انصراف دادند.

در پایان حکم انتصاب دکتر داریانی بعنوان مدیرعامل سیمان تهران توسط دکتر ایت الهی رییس هیات مدیره تقدیم شد.

فهرست