برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) و‌امام صادق(ع) و گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سیمان تهران

اخبار

به همت شورای فرهنگی شرکت سیمان تهران ، جشن میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) و گرامیداشت هفته بسیج در شرکت سیمان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران ، به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج به همت شورای فرهنگی شرکت سیمان تهران مراسم جشنی در نمازخانه مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران برگزار شد.
این مراسم با حضور مدیریت محترم عامل ،معاونین و کارکنان شرکت سیمان تهران و فرمانده بسیج کارگری حوزه مالک اشتر برگزار گردید.
دکتر داریانی مدیر عامل شرکت سیمان تهران در سخنانی میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) را تبریک گفت.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج و فرهنگ بسیجی از زمان صدر اسلام وجود داشت و آنچه از ایثارگری های یاران پیامبر بیان می شود نمودی از فرهنگ و منش بسیجی در آن زمان است.
دکتر داریانی فرمان تاسیس بسیج بیست میلیونی از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی را به معنی عضویت تمام ملت ایران در این نهاد دانست.وی در ادامه افزود : شرایط ویژه حال حاضر ، جنگ اقتصادی است.این جنگ بسیجی اقتصادی می طلبد.یعنی نیروی بسیج باید به فکر تولید بوده و همه ما با همان منش زمان جنگ بسیجی وار در سنگر تولید با همت مضاعف در مقابل دشمنی بدخواهان این نظام ایستادگی کنیم.
در پایان این مراسم از فعالان بسیجی و فرهنگی شرکت سیمان تهران تجلیل به عمل آمد.

فهرست