برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی سیمان و بتن (CEMENTEX 2019)

دهمین نمایشگاه بین المللی سیمان و بتن (CEMENTEX 2019)، در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر تهران برگزار شد.
در این نمایشگاه که در متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار شد محصولات وابسته به قیر و سیمان نیز به نمایش درآمده و آخرین فناوری های این حوزه با حضور شرکت های دانش بنیان در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.


این نمایشگاه در راستای توسعه اقتصاد کشور، اهدافی بلند مدت همچون حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تولید ثروت، افزایش تولید صادرات محور، ایجاد فرصت های شغلی، افزایش صادرات و ایجاد ارتباط بین صادرکنندگان برتر داخلی و هیئت های خارجی را در نظر گرفته است.
گروه سیمان تهران نیز در راستایی دستیابی به بازارهای جدید و عرضه توانمندیهای فنی خود بصورت فعال در این نمایشگاه حضور یافت.
در طول برگزاری این نمایشگاه غرفه گروه سیمان تهران مورد بازدید علاقمندان و تجار داخلی و خارجی از کشورهای ازبکستان،عمان و … قرار گرفت. با توجه به حضور شرکت های بتنی در حاشیه این نمایشگاه ، نمایندگان گروه سیمان تهران با حضور در غرفه این شرکت ها از نزدیک به بحث و تبادل نظر درخصوص موضوعات مرتبط با سیمان و بتن و چگونگی افزایش تعاملات فی مابین پرداختند.
در جریان برگزاری این نمایشگاه مدیر عامل ، رئیس هیات مدیره ،معاونین و مدیران عامل شرکت های تابعه سیمان تهران در محل غرفه گروه سیمان تهران حضور یافته و درجریان برگزاری این نمایشگاه قرار گرفتند.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مدیر فروش شرکت سیمان تهران عنوان داشت: نمايشگاه محل تلاقي بازديدكنندگان و عرضه‌كنندگان كالاها و خدمات و نقطه برخورد عرضه و تقاضاست.
آقای فیاضی در ادامه افزود : تخصصی تر شدن این نمایشگاه، بهبود فرآیند اطلاع‌رسانی، تعامل نزدیک تر با متولیان دولتی وغیر دولتی و نهادهای صنفی در این حوزه از جمله نکاتی است که انتظار می رود مورد توجه برگزار کنندگان نمایشگاه صنعت سیمان قرار گیرد.
وی با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از دهمین نمایشگاه بین المللی سیمان و بتن ابراز امیدواری کرد شرکت در اینگونه نمایشگاهها موجبات دستیابی به بازارهای جدید را برای مجموعه به همراه داشته باشد.
این نمایشگاه به مدت چهار روز و از تاریخ 23 لغایت 26 بهمن ماه در محل نمایشگاههای بین المللی شهر تهران برگزار گردید.

فهرست