بازدید شهردار منطقه 20 از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران مهندس افشار شهردار  و مهندس شهرابی معاون منابع انسانی منطقه 20 شهرداری تهران از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران بازدید کردند.

 

در این دیدار که با حضور مدیرعامل ، معاونین و جمعی از مدیران شرکت سیمان تهران برگزار گردید ، دکتر داریانی مدیر عامل شرکت سیمان تهران ضمن خوش آمدگویی به میهمانان در سخنانی ضمن بیان تاریخچه و شرایط فعلی شرکت سیمان تهران افزود:سیمان تهران با اشتغال مستقیم 1400 نفر و تولید  روزانه بیش از ده هزار تن سیمان نقش مهمی در کمک به اقتصاد ملی و اشتغال منطقه ایفا می کند.

دکتر داریانی بر اهتمام این شرکت در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود تاکید و ادامه داد:سیمان تهران با وجود شرایط اقتصادی حاکم ، هزینه های سنگینی در بحث محیط زیست و فضای سبز با رضایت کامل پرداخت نموده و هم اکنون پروژه های ارزشمندی را با مشارکت سازمان محیط زیست در دست انجام دارد.

وی ارتقاء سیستم فیلتراسیون خطوط 4 و 6 را از این دست اقدامات برشمرد.

معاون فنی و تولید سیمان تهران،مهندس چهره گانی نیز با اشاره به نیاز روزانه  بیش از 27 هزار تنی شهر تهران به سیمان ، تامین بیش از ده هزار تن از این میزان توسط شرکت سیمان تهران را بر کاهش آلودگی و ترافیک ناشی از ورود سیمان از سایر نقاط استان و کشور به شهر تهران پر اهمیت دانست.

در ادامه این دیدار ، مهندس افشار ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت سیمان تهران ، با اشاره به سوابق درخشان اجرائی دکتر داریانی ، حضور ایشان در شرکت سیمان تهران را برای این مجموعه فرصت ارزشمندی دانست.

شهردار منطقه 20 شهر تهران رونق اقتصادی و اجتماعی شهر را وابسته به تولید دانسته و بر اهمیت و جایگاه شرکت سیمان تهران در این مقوله تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های زیست محیطی سیمان تهران ، اجرای استانداردهای زیست محیطی ، طرح خوداظهاری و گسترش فضای سبز  این مجموعه را ارزشمند دانسته و بر اطلاع رسانی این موارد به جامعه تاکید کرد.

در پایان شهردار منطقه 20 و هیات همراه طی بازدیدی از مجتمع صنعتی سیمان تهران از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند.

 

فهرست