تقدیر از دست اندرکاران بزرگترین پروژه زیست محیطی شرکت سیمان تهران

مراسم تقدیر از دست اندرکاران پروژه تبدیل الکتروفیلترهای خط 6 به بگ هاوس در مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهندس ثنایی مدیر مجتمع صنعتی سیمان تهران ضمن خوش آمدگویی به میهمانان عنوان داشت:انجام این پروژه با همراهی و مساعدت هیات مدیره ،مدیر عامل و کلیه بخش های مختلف شرکت سیمان تهران میسر گردید.

مهندس ثنایی با اشاره به اهمیت انجام این پروژه افزود:شروع مراحل اجرایی این پروژه و انجام آن طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در زمان پیش بینی شده ، برای ما اهمیت بالایی داشت.

در ادامه مهندس نشاطی سرپرست بخش HSE شرکت سیمان تهران با ارائه گزارشی ، روند انجام پروژه تبدیل الکتروفیلترهای خط 6 به بگ هاوس را تشریح نمود.

دکتر داریانی مدیر عامل شرکت سیمان تهران در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود:درس بزرگ شهدا و امام شهدا این بود که باید روی پای خودمان بایستیم و امروز جای بسی خرسندی است که بزرگترین پروژه زیست محیطی شرکت سیمان تهران بدون حضور کارشناسان خارجی و با اتکاء و اعتماد به متخصصین داخلی به سرانجام رسید.

دکتر داریانی با اشاره به روند اجرای این پروژه و تقدیر از همراهی و همکاری سازمان محیط زیست ، ادامه داد:اولویت های سه گانه این طرح شامل : ایمنی،کیفیت و زمان در طول اجرای این پروژه رعایت شده و بحمدا… این طرح بزرگ بدون حادثه به سرانجام رسید.

مدیر عامل شرکت سیمان تهران با تقدیر از تمامی دست اندرکاران اجرای پروژه تبدیل الکتروفیلترهای خط 6 به بگ هاوس ، همدلی و همراهی بخش های مختلف را در مسیر انجام طرح ستود و افزود:با پشتکاری که در مجموعه شاهد آن هستیم امیدوارم طرح اصلاح سیستم غبارگیر خط 9 که مراحل اجرایی آن شروع شده است طبق برنامه زمان بندی شده به پایان برسد.

فهرست