گردهم آیی شوراهای اسلامی کار استان تهران در شرکت سیمان تهران

اخبار

جلسه گردهم آیی بازرسین کانون هماهنگی و شوراهای اسلامی کار استان تهران در شرکت سیمان تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران این جلسه با حضور رئیس ، اعضاء هیات مدیره،بازرسین کانون هماهنگی و شوراهای اسلامی کار استان تهران در مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران برگزار گردید.

 

مهندس ثنائی در سخنانی ضمن خوشامدگویی به میهمانان افزود:برگزاری اینگونه نشستها با توجه به بیان مشکلات جامعه کارگری و چاره جویی برای آن در نهایت منجر به رونق تولید می گردد.

مدیر مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران با اشاره به قدمت بیش از شصت ساله این مجموعه ادامه داد:همکاری بین شورای اسلامی کار و تیم مدیریت سیمان تهران مصداق عینی تعامل جامعه کارگری و مدیران یک مجموعه است.

وی با اشاره به میانگین بالای سابقه و تجربه کاری کارکنان این مجموعه و نقش آن در انجام پروژه های بزرگ ، برنامه سال جاری شرکت سیمان تهران را بروزرسانی خطوط قدیمی در راستای حفظ محیط زیست و رعایت الزامات قانونی آن عنوان نمود.

در ادامه این جلسه عباس عبدا… زاده رئیس شورای اسلامی کار شرکت سیمان تهران در گزارشی خلاصه اقدامات و عملکرد ، شورای اسلامی کار شرکت سیمان تهران را بیان کرد.

عبدا… زاده با اشاره به تعامل سازنده مدیریت و شورای اسلامی کار در شرکت سیمان تهران افزود:با وجود مشکلات اقتصادی و هزینه های بالای تعمیر خطوط و انجام پروژه های زیست محیطی ، مدیریت مجموعه نسبت به تامین موارد رفاهی و حفظ امنیت شغلی کارکنان اهتمام ویژه ای داشته است.

 

فهرست