حضور موثرشرکت سیمان تهران در بیست و نهمین سمینار کنترل کیفی سیمان کشور

حضور موثرشرکت  سیمان تهران در بیست و نهمین سمینار کنترل کیفی سیمان کشور


حضور پر رنگ در همایش های علمی یکی از اهداف راهبردی توسعه در شرکت سیمان تهران است که با  ارائه و تبادل دانش و تجربیات کارشناسان ، فرصت های یادگیری موثری را در اختیار آنان قرار می دهد . از همین رو است که  بنگاه های اقتصادی موفق با گسترش فعالیت های واحد تحقیق و توسعه شرکت متبوع خود به شکلی هدفمند در صدد  بهینه سازی فرآیند تولید، توسعه و حضور  در بازار می باشند.

در راستای تحقق این امرمهم و به همت انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور ، بیست و نهمین سمینار مدیران کنترل کیفی کارخانجات سیمان کشور در محل سالن کنفرانس انجمن طی چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه جاری برگزار گردید .

این همایش که  پس از وقفه ای نسبتا طولانی  برگزار شد با حضور متخصصان، مدیران و کارشناسان صنعت سیمان و بتن کشور تا حدی جبران این توقف را به دنبال داشت.

حضور متخصصینی همچون مهندس عبدالرضا شیخان (دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان)، دکتر تدین(رئیس انجمن بتن ایران)، مهندس غفاری(معاون فنی و تولید انجمن سیمان)، دکتر اله وردی(رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه علم و صنعت ایران)، مهندس جهانگیری(مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی قسمت سیمان نوآور) بیانگر جایگاه بالای علمی این همایش می باشد .

در این سمینار ، پس از سخنرانی آقایان مهندسین شیخان، آشوری(مشاور انجمن سیمان و دبیر سمینار) و غفاری، مقالات بصورت سخنرانی ارائه گردیدندکه در پایان ضمن تقدیر از ارائه دهندگان مقالات ، مقاله آقای مهندس علی اکبر کفاش و خانم زیور نیک فال با عنوان ” مطالعه اثر نرمی سیمان در ملات و بتن ”  از سیمان تهران با توجه به عملیات گسترده آزمایشگاهی و مطالعات صورت گرفته به عنوان مقاله برتر شناخته شد .

در ادامه آقای مهندس مقصودی ازکارشناسان آزمایشگاهی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ، به تجزیه و تحلیل نتایج آزمایشگاهی نمونه سیمان مشترک ارسالی به کارخانه های سیمان پرداختند .

شایان ذکر این که نتایج آزمایش های فیزیکی و شیمیایی به دست آمده در آزمایشگاه کنترل کیفی مجتمع صنعتی سیمان تهران در جایگاه بسیار مطلوبی نسبت به تعداد زیادی از آزمایشگاه ها ی شرکتهای سیمانی کشور قرار گرفت .

فهرست