برتری در کیفیت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. برتری در کیفیت

شرکت سیمان تهران در سال 1333 تاسیس و با راه اندازی اولین واحد تولید سیمان با ظرفیت 300 تن در روز، عرضه محصولات خود به بازار را آغاز نمود. این شرکت در راستای پاسخ به نیاز بازار مصرف، با نصب و راه اندازی 7 واحد تولیدی تا سال 1365 ظرفیت تولید خود را به 9600 تن در روز افزایش داده و بعنوان بزرگترین تولید کننده سیمان کشور مطرح گردید. در ادامه با استقرار دو واحد تولیدی جدید هر کدام به ظرفیت روزانه 3400 تن کلینکر با آخرین تکنولوژی روز صنعت سیمان دنیا در سال های 1385 ، 1396 و متوقف نمودن سه خط قدیمی و یک خط واحد هفتم هم اکنون ظرفیت تولید سیمان به 13400 تن در روز رسیده است.

شرکت سیمان تهران با بهره گیری از 5 واحد تولیدی، آزمایشگاه های کنترل کیفیت و مرکز تحقیق و توسعه  با تولید 13 نوع محصول، با استفاده از پتانسیل گسترده در بخش معادن، مواد اولیه و تلاش متخصصین و کارشناسان مجرب خود، توانسته است بعنوان تولید کننده سیمان چاه نفت در 4 کلاس از این سیمان مطابق استاندارد نفت امریکا API و همچین تولید 7 نوع سیمان پرتلند مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI 389 و دو نوع سیمان پرتلند پوزولانی معمولی و ویزه منطبق بر استاندارد ایران به شماره ISIRI 3432 از نظر تنوع تولید نیز سرآمد صنعت سیمان کشور باشد. گروه کارشناسی و فنی شرکت سیمان تهران قابلیت ها و توانمندیهایی لازم را جهت معرفی مشخصات و کاربردهای انواع سیمان تولیدی و ارائه اطلاعات تخصصی در زمینه فنی و کیفی محصولات خود را به مصرف کنندگان و مشتریان دارا می باشند.

شرکت سیمان تهران با اتکا به دست آوردهای متخصصین خود توانمندی طراحی و تولید انواع سیمان مطابق با استاندارد ملی ISIRI 389,3432 ، استاندارد اروپایی EN 197-1 و استاندارد آمریکایی  ASTM  C-150، API با کاربردهای مورد نظر مصرف کنندگان در سازه های ویژه زمینی و دریائی، سدسازی ها، نیروگاه ها، برج های بلند و چاه های نفت ….. را در اختیار داشته و آمادگی مشاوره تخصصی در زمینه های مورد نیاز به مشتریان خود می باشد.در حال حاضر در فضای رقابتی در بازار، کیفیت محصولات در افزایش فروش محصلات نقش تعیین کننده و بسزائی دارد. واحد کنترل کیفیت در چارچوب وظایف ذاتی خود، با کنترل و پایش دقیق در کلیه مراحل تولید از ورودی مواد های اولیه از معادن ، فرآیند حین تولید و نهایتا محصولات تولیدی و بارگیری، تمام توان خود را جهت ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب، مناسب و با رعایت درخواست ها و نیازمندیهای مصرف کنندگان بکار گرفته است. در سال های اخیر شرکت سیمان تهران با اتخاذ یک سری رویکردها، تلاش مجددانه ای را در جهت ارتقاء و بهبودکیفیت برداشته است. از جمله:

اعتبار بخشی به نتایج آزمایشگاهی با جاری سازی ایزو 17025 در آزمایشگاه
ایجاد کارگروه ها معدن و کیفیت برای بررسی و تجزیه، تحلیل نتایج و مطالعات میکروسکوپی موادهای اولیه مصرفی و کلینکرها
تاسیس آزمایشگاه بتن و پایش روزانه نتایج مقاومتی بتن
ایجاد کارگروه ارتباط با مشتریان در جهت شنیدن نقطه نظرات و صدای مشتریان از کیفیت محصولات تولیدی و استفاده از این نقطه نظرا ت در طراحی و تولید محصولات با کیفیت مطلوب
رصد محصولات تولیدی رقبا در بازار در جهت پایش و مقایسه نتایج کیفیتی سیمان های تولیدی رقبا در بازار

فهرست