برگزاری جشن نیمه شعبان و اختتامیه مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر

فرماندار ویژه شهرستان ری:
امروز بزرگترین و با فضیلت ترین اعمال ما شیعیان انتظار فرج است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان تهران،به مناسبت میلاد پربرکت حضرت صاحب الزمان(عج) جشن نیمه شعبان و اختتامیه مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن همایش واحد هفتم سیمان تهران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت سیمان تهران انجام گردید، دکتر باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری به ایراد سخن پرداخت. ایشان ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) عنوان داشت: امروز بزرگترین و با فضیلت ترین اعمالی که ما شیعیان باید انجام بدهیم، انتظار فرج است و با خوب بودن خودمان و با اجرایی کردن دستورات آن امام همام باید در انتظار فرج باشیم. ایشان در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرده و افزودند: انتخاباتی که مشارکت در آن است ثبات آفرین و آرام بخش کشور است. دشمن در صدد این است که این انتخابات را کم رنگ و بی ارزش کند، ان شاءالله با کمک خداوند تبارک و تعالی در روز جمعه 11 اسفند ماه یک عرصه دیگری به روی ایرانیان باز می شود و همه ما دست در دست هم در این عرصه حضور خواهیم داشت و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهیم زد ان شاءالله.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران:
تفکر شیعه به مسئله منجی عالم بشریت نسبت به ادیان دیگر مستحکم تراست.

در ادامه این مراسم مهندس گرشاسبی مدیرعامل شرکت سیمان تهران با تبریک میلاد مسعود پربرکت حضرت حجت(عج) تفکر شیعه در بحث انتظار منجی عالم بشریت را نسبت به ادیان دیگر مستحکم تر دانسته و افزود: همه ادیان الهی و همه انسان های معتقد به وجود حضرت حق هرکدام به شیوه و روش خود به وجود منجی بشریت در انتهای خلقت اعتقاد دارند اما تفکر شیعه در بحث ظهور منجی بشریت مستحکم تر می باشد و امیدواریم چشمانمان به جمال منور حضرت صاحب الزمان (عج) روشن شود ان شاءالله. وی در ادامه سخنان خود بر حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: همه ما باید با گوش جان به فرمان رهبر انقلاب در انتخابات شرکت کنیم و به همراه خانواده با اشتیاق پای صندوق های رای رفته و سرنوشت کشورمان را خودمان تعیین کنیم و نباید به بیگانگان نگاهی داشته باشیم.
این گزارش می افزاید: اجرای گروه نمایش طنز، گروه موسیقی فریاد صبا و همچنین گروه زورخانه ای نخعی شور و حال خاصی را به مراسم و حاضرین داد.
این مراسم با اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره ورزشی دهه مبارک فجر پایان یافت.

فهرست