تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه

معارفه مدیران عامل شرکتهای سیمان هگمتان و شرکت پریفاب

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت سیمان تهران ، مدیران عامل شرکت های گروه و هیئت مدیره شرکت سیمان هگمتان ، مدیران عامل شرکتهای سیمان هگمتان و شرکت پریفاب معارفه شدند.
مهندس گرشاسبی در ابتدای این جلسه در سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه سیمان هگمتان در بین شرکت های گروه به واسطه سودآوری مستمر آن افزود:با توجه به سوابق ارزنده مهندس دانشی در صنعت سیمان و آشنایی ایشان با مجموعه سیمان تهران یقینا همبستگی در گروه تقویت شده و شاهد رشد و توسعه سیمان هگمتان نیز خواهیم بود.
مدیرعامل سیمان تهران ضعف در زنجیره ارزش آفرینی صنعت سیمان و عدم بهره گیری از پتانسیل های موجود در این صنعت در ایجاد ارزش افزوده را قابل تامل دانست و دلیل آن را عدم توجه کافی به صنایع تبدیلی منجمله بتن دانست و ادامه داد:شرکت پریفاب با توجه به مجاورت آن با سیمان تهران و نزدیکی به کلان شهر تهران در این زمینه قابلیت های فراوانی دارد. این شرکت در سالیان اخیر از زیان خارج شده و در مرحله سودآوری است. امیدواریم با حضور مهندس محمدیان این مسیر با سرعت بیشتری طی شود.
در پایان مهندس دانشی به عنوان مدیرعامل شرکت سیمان هگمتان و مهندس محمدیان به عنوان مدیرعامل شرکت پریفاب معرفی و احکام آنان توسط مدیرعامل گروه سیمان تهران اهدا شد.

فهرست